Dayz Wiki
Advertisement
100px-M9

Włoski pistolet samopowtarzalny. Produkowany w wielu wersjach różniących się kalibrem i wymiarami. Jako M9 przepisowa broń krótka US Army.

Obrażenia[]

Pistolet M9 zadaje obrażenia w wysokości 899 punktów krwi, czyniąc go dosyć słabą bronią na walkę na bliższym dystansie z graczami.

Plusy[]

  • Mały odrzut.

​* Spory zasięg (ok. 75 metrów).

​* 15 nabojów w magazynku.

Minusy[]

​* Rzadko dostępna amunicja - Ma zaledwie 2.62% szansy na zespawnowanie się. Ponadto można ją znaleźć tylko w bazach i posterunkach wojskowych, i, w porównaniu do G17, nie można do Beretty załadować magazynków innej broni tego samego kalibru.

​* Małe obrażenia.

Taktyka[]

​* Nie używaj M9 do zabijania Zarażonych, gdyż jeden Zarażony może przeżyć nawet 4 strzały w tors z tej broni, co jest marnowaniem cennej amunicji.

​* Mając Berettę nie graj "na pałę" - jeśli widzisz gracza i zamierzasz się go pozbyć, postaraj się do niego po cichu zbliżyć i zaatakować od tyłu.

​* Walcząc w miejskich terenach, wykorzystuj ilość naboi w magazynku, ostrzeliwując co chwilę graczy za osłonami i stopniowo się zbliżając. Gdy będziesz dostatecznie blisko, schowaj się, przeładuj i zaatakuj.

Wariant M9 SD[]

W grze można też spotkać znacznie rzadszy wariant broni M9, który różni się tym,że ma wbudowany tłumik. Wielkim minusem jest to, że broń ta nie uznaje amunicji do standardowego pistoletu i wymaga specjalnych nabojów 9mm SD. Amunicja ta jest bardzo rzadka, rzadsza nawet niż sama broń.

Advertisement