Dayz Wiki
Advertisement
100px-G17

Glock 17

Glock17

Zaprojektowany dla profesjonalistów, Glock 17, w 9x19, jest najczęściej używany pistolet egzekwowanie prawa na całym świecie. Ze względu na niezrównaną niezawodność, ponadprzeciętnej pojemności magazynu z 17 rund w standardowym magazynku, a jego niska waga, to jest zaufany przez funkcjonariuszy organów ścigania na całym świecie. Z naszego rewolucyjnego "bezpieczeństwa" systemu spustowego, pistolet 9x19 G17 jest bezpieczne, łatwe i szybkie-to, czego potrzebujesz w sytuacjach wysokiego ciśnienia.

Obrażenia[]

W grze pistolet G17 zadaje obrażenia w wysokości 889 krwi,co czyni go dość słabą bronią. Lepszym wyborem będzie popularniejszy M1911 bądź Makarov.

Plusy[]

  • Mały odrzut.
  • Może korzystać z magazynków do pistoletu M9.
  • Dosyć powszechny.
  • Funkcjonalna latarka.
  • Duża pojemność magazynka.

Minusy[]

  • Małe obrażenia.
  • Dosyć głośny.
  • Pod względem obrażeń przewyższa go znacznie popularniejszy Makarov bądź 1911.

Taktyka[]

  • Strzelając do graczy na bliskim dystansie celuj w tors i naciskaj szybko LPM.
  • Na średnim i dalszym dystansie wykonuj przerwy między strzałami około 0,5 sekundy.
  • Nie próbuj celować w głowę na dyst. większsym niż 20 metrów. Muszka G17 jest spora co utrudnia precyzyjne  celowanie.
  •  Glock ma wbudowane fluorescencyjną muszkę i szczerbinkę. Pomaga to celować w nocy.
  • Latarka w G17 pozwala szukać przedmiotów w nocy i nie wymaga baterii.
Advertisement