Dayz Wiki
Advertisement
DayZ

Ocalały[]

Człowiek który przeżył wybuch epidemii to nim steruje gracz. Ma on podstawowe potrzeby jak głód czy pragnienie. Na początku dostaje cywilne ubranie (DayZ mod) flary,jedzenie i latarkę (rzeczy startowe mogą się zmieniać w zależności od serwera) na plaży.Mamy też wybór albo zostać bandytą albo Bohaterem,ponieważ posiadamy punkty "człowieczeństwa" na początku mamy ich 2500 możemy je zmniejszyć (zabijając innych ocalałych lub zwiększyć pomagając im.

Bandyta[]

DayZ-0

Bandyta to ocalały który zabijał innych ocalałych. Za zabicie ocalałego zabiera nam punkty człowieczeństwa gdy spadnie on poniżej zera zostajemy bandytą

Bandyci zazwyczaj działają w grupach,ale są też samotni bandyci.Bandyci są uznawani za najniższą formę życia w DayZ przez resztę graczy.Bandyci często przesiadują na wzgórzach przy miastach z karabinami snajperskimi zabijając nowo odrodzonych graczy.

Za zabicie gracza odejmuje nam około 1300 punktów człowieczeństwa każde trafienie również zabiera punkty.

Bohater[]

DayZ-1

Bohater to ocalały który pomagał innym ocalałym . Za zabandażowanie,podanie morfiny,krwi itp. dostajemy punkty człowieczeństwa gdy przekroczy 5000 zostajemy bohaterami.

Bohater cieszy się wielkim szacunkiem ze strony graczy (oprócz bandytów) Zazwyczaj można im ufać.Istnieją klany mające na celu zrzeszenie bohaterów czarnorusi wystarczy wejść na oficjalne forum dayZ.

Jego wygląd rzuca się w oczy w lasach i ciemnych miejscach

Advertisement