Dayz Wiki
Advertisement

Winchester model 1866[]

Oryginalny karabin Winchester - Winchester model 1866 - słynęła z solidnej budowy i działania dźwigni mechanizm, który pozwolił strzelec ognia kilka strzałów zanim konieczności przeładowania: stąd określenie "karabin powtarzalny". Nowy ulepszony Nelsona Kinga patent naprawić błędy w karabin Henry poprzez włączenie bramy ładowania na stronie ramy i integracji okrągły szczelną magazyn, który został objęty magazynie przodka. Pierwotnie komorowy w bocznego zapłonu 0,44 Henry , model 1866 został przydomek "Yellow Boy" ze względu na jego odbiorcy stopu brązu o nazwie brązu .

Te karabiny były używane w liczbie przez Imperium Osmańskiego w wojnie rosyjsko-tureckiej , gdzie zrobili dość nazwę dla siebie w czasie oblężenia Plevna . Bitwa przypadkowo spowodował wszystkie główne kompetencje poważnie rozważyć przyjęcie karabiny powtarzalne, biorąc pod uwagę przewagę liczebną Turks zadane 4 razy więcej ofiar, jak Rosjanie zrobili z ich single-shot Krnka i Berdana karabiny.

Swiss Army również wybrany Winchester model 1866 w celu zastąpienia istniejących Single Shot Milbank-Amsler karabiny, ale naciski polityczne, aby korzystać z krajowego projektu spowodowała decyzja ta unieważniła jest. Zamiast modelu Vetterli 1867 , bolt-action konstrukcja z wykorzystaniem kopii rurowego magazynu The Winchester, został przyjęty.

Advertisement