DayZ Wiki
Advertisement

A Backpack (hátizsák) egy olyan tárgy, mellyel a túlélő tárolási kapacitását növeli. A hátizsák viselése során a karakter több tárgyat képes magánál tartani, ami nagyban megnöveli a túlélési esélyeit. Nagyrészük megtalálható szerte Chernarussban, de akadnak olyan darabok is, melyet a túlélőnek saját magának kell elkészítenie.

A hátizsák, valamint az egyéb ruházat slotjai összeadódnak. Méretük eltérő lehet, a legkisebb 8 slottal, a legnagyobb 40 slottal rendelkezik. A slotok stackekben is tárolhatják az adott tárgyat ( 6 rongy * 1 slot vs 6 slot * 1 rongy). A nagyobb méretű táskák tárolhatnak extra (elsődlegesnek) minősülő fegyvereket, vagy akár nagyobb tárgyakat is. Kivételt képeznek ez alól maguk a hátizsákok, melyek méretüktől függően beletehetők egy nagyobb hátizsákba, de nem stackelhetőek. Két hátizsák abban az esetben lehet a karakternél, ha az egyik a hátán, míg a másikat pedig a kezében tartja (ebben az esetben a kézben tartott hátizsáknak is lehet tartalma).

Sérülékenyek, melyből adódóan a tartalmuk is sérülhet. A sérülési állapotok nem befolyásolják a funkcionalitásukat, így például egy ruinedes táska is viselhető marad, változatlan kapacitással.

A Ghillie Suit, valamint Ghillie Bushrag és a Ghillie Top gyakorlatilag férőhely nélküli hátizsákok. A félreértések elkerülése végett a ruházat kategóriában is fel vannak tüntetve.

Az összes hátizsák[ | ]

A legkisebbtől a legnagyobbig (balról jobbra).

Összehasonlító táblázat[ | ]

Hátizsák Kapacitás Megjegyzés
Smersh Backpack 8 Slot (4x2)
Child Briefcase 12 Slot (4x3)
Improvised Courier Bag 12 Slot (3x4) Kraftolható
Leather Courier Bag 16 Slot (4x4) Kraftolható
Improvised Backpack 20 Slot (4x5) Kraftolható
Taloon Backpack 20 Slot (4x5)
Leather Backpack 24 Slot (4x6) Kraftolható
Improvised Leather Backpack 25 Slot (5x5) Kraftolható
Assault Backpack 28 Slot (4x7)
Drybag 28 Slot (4x7) Vízálló
Hunting Backpack 30 Slot (5x6)
SPOSN Tortilla Backpack 32 Slot (4x8) Vízálló
Coyote Backpack 35 Slot (5x7)
Mountain Backpack 35 Slot (5x7)
ALICE Backpack 40 Slot (5x8)
Advertisement